Skrivet av: IsabelleBL | 1 mars, 2010

Uh. Åh. SUCK.

I morse vaknade vi inte av någon bajsblöja. Vilket var jäkligt typiskt eftersom allihopa skulle upp tidigt för att åka till Luleå. Men Ronja var på bra humör iaf och låg själv i sängen och lallade på medans jag o Tobbe gjorde oss färdiga.

I Luleå skulle jag och Ronja på Växthuset, typ öppna förskolan tror jag? Har aldrig varit där. Men vi sulle inte dit förrän vid 11 så jag åkte förbi mamma först och testade bumbon, vilken gick hem hos Ronja! Råkade riva ner en påse psylliumfrön som spred sig över golvet och sen missade jag koppen när jag skulle hälla mjölk i kaffet. Jag tog lilla vagnen och fick plumsa och slita och lyfta och ha mig för att ta mig fram till Växthuset och när jag kom dit så var det stängt. Jag förstod att de jag skulle träffa där åkte nån annanstans men eftersom jag inte har nåns nummer så åkte jag och Ronja och försökte hitta nå kläder åt henne. Som vanligt när vi har presentkort blev jag för snål och vi kom hem tomhänta. Vi försökte ta oss in på Myrorna men hissen lät och skakade så himla hemskt när den var på väg ner så jag vågade inte.

Vid ett åkte jag till Anna för lite viktväktar prat och invägning. Jag fick låna en bok där det står hur många points olika livsmedel innehåller. När vi åkte därifrån tappade jag, utan att jag märkte det, Ronjas mjukismobil som hängde på babyskyddet.

Det har bara varit en sån däääääääääär dag. Uh. Åh. SUCK.


Lämna en kommentar

Kategorier