Skrivet av: IsabelleBL | 1 februari, 2010

Skitbil!

Nudu, Jaana, ska du få fnissa lite…

Igår åkte vi till Luleå för att hämta Kira. Vi skulle förbi och handla ersättning också..tyvärr glömde vi skötväskan hemma (= ingen nappflaska) och ides inte vända om efter den eftersom vi inte skulle vara borta så länge. På väg hem från Luleå fick vi PUNKTERING IGEN! Det är tredje gången på en månad! Vi hade som sagt ingen nappflaska med oss vilket bekymrade mig en hel del, men tack och lov har vi en unge som gärna sover så när hon vaknade och var lite gnällig fick jag skaka lite på babyskyddet så somnade hon om.
Jag har iaf lärt mig att inte gå nånstans utan skötväskan, hur kort tid jag än ska vara borta, och att packa in extrakläder åt Ronja i bilen för den verkar man ju inte alls kunna lita på. Det blir absolut prio 1 när Tobbe får jobb, en ny bil, som går, inte går sönder och ”tål” att krockas i. Fan vad jag är less på skitbilar!


Lämna en kommentar

Kategorier